Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Marka Kenzo została założona przez utalentowanego japońskiego projektanta mody KenzoTakadę, który urodził się w 1940 roku w Kioto w północnej Japonii. Chociaż ten projektant kochał modę od dzieciństwa, jego droga do niej była ciernista. Musiał nie tylko przekonać rodziców, ale także jako malarz pokojowy lub szył modelki w Paryżu z resztek tkanin, które kupił na pchlim targu. Ostatecznie wszystko potoczyło się dobrze i Kenza zasłynął przede wszystkim dzięki swoim kolorowym innowacyjnym kreacjom, ekskluzywnym modelom łączącym przeszłość z przyszłością, ale przede wszystkim słynnym japońskim minimalizmem, który nie boi się włączyć do swoich oryginalnych kreacji perfumeryjnych - takich jak słynny Parfum d´Ete czy Flower. Kenzo Parfum D'Ete składa się z zapachów konwalii, zielonych tonów, piwonii, jaśminu, hiacyntu, drzewa sandałowego i piżma.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.