Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Męska woda toaletowa Gucci Guilty Pour Homme została starannie zaprojektowana dla mężczyzn - zdobywców, którzy wiedzą, czego chcą i wiedzą jak to osiągnąć, wyrażając prawdziwą włoską pasję. W tej prowokującej i uwodzicielskiej kompozycji reprezentowany jest charyzmatyczny mężczyzna, prawdziwy magnes dla kobiet. Zapach Gucci Guilty Pour Homme otwiera się lawendą i cytryną, a następnie kwiatem pomarańczy. Całość wsparta jest podstawowymi tonami ciepłego drzewnego cedru i paczuli, dzięki czemu w zakończeniu zapachu oferuje kompozycję ekscytującą i stonowaną zarazem. Gucci Guilty Pour Homme został wprowadzony na rynek w 2010 roku.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.